Élet a bevezetés után

Élet a bevezetés után

Mire lehet számítani a projekt lezárultával?

A rendszer bevezetését követően a szállító figyelme a már bevezetett rendszer, illetve a rendszer felhasználóinak támogatásárára kell összpontosulnia. Erre azért van szükség, mert a rendszer bevezetésével sok minden megváltozik a cégek életében. Egyes változások azonnal éreztetik hatásukat, míg mások csak később hatnak a vállalkozás és dolgozók életére. Alább pontokba szedtük a bevezetést követő jellemző utószolgáltatásokat.

  • Szoftverkarbantartás: A legtöbb vállalatirányítási rendszerhez, ügyviteli megoldáshoz kapcsolódik ilyen szolgáltatás. A szolgáltatás alapvetően a szoftverlicenchez kapcsolódik. Az érvényes szoftverkarbantartási szerződéssel rendelkező ügyfelek jogosultak az aktuális verzió használatára, ezáltal biztosított számukra a jogszabályi változások miatt szükséges módosításokhoz, egyéb javításokhoz történő hozzáférés. Ez a típusú szolgáltatás az értékesítő partneren, a licencek szállítóján keresztül vehető igénybe.
  • Felhasználói támogatás: A szolgáltatás a különböző rendszerek felhasználóinak munkáját hivatott megkönnyíteni. E témában a szállítók által kínált megoldások igen széles skálán mozognak. Ezek közül a két legelterjedtebb, a mi kínálatunkban is szereplő típus a fixdíjas, illetve az eseti jellegű támogatás. A fixdíjas konstrukció legfontosabb jellemzője az elszámolási időszakra szóló az ügyfél számára rendelkezésre álló keretidő. Ezen belül a felhasználók maguk határozzák meg, hogy azt milyen jellegű szolgáltatás igénybevételére fordítják: konzultációra, oktatásra, vagy akár kisebb volumenű testreszabási feladatokra (pl. riportok, űrlapok, bizonylatok létrehozása, módosítása, stb.) is.
Ajánlatkérés