Raktárkezelő program

Manapság a kézi raktárkezelési megoldásokat egyre gyakrabban váltja fel gépi, automatizált raktárkezelő program, hiszen ennek köszönhetően a cégen belüli folyamatok nagyban felgyorsíthatók. Nem is beszélve arról, hogy az ilyen raktárkészlet kezelő programok alkalmazása meglehetősen költséghatékony és csökkenti az emberi hiba előfordulási valószínűségét is.

Az egyre gyorsuló digitális modernizáció és a növekvő nemzetközi verseny miatt a magyar cégeknek is nyitnia kell az automatizált raktárkezelő programok irányába. Napjainkban ugyanis nagy versenyelőnyt jelent, ha egy cég képes automatizálni belső folyamatait: egy minőségi raktárkezelő program egyszerre képes javítani a vásárlói elégedettséget és csökkenteni a logisztikai költségeket.

Mi is az a raktárkezelő szoftver?

Az Acterra International által ajánlott, SAP Business One-hoz tökéletesen illeszkedő rendszer raktárkezelő funkciói segítik a cégeket készleteik és azok mozgásának nyilvántartásában, illetve az egyes termékek történetének tárolásában. Ha szeretné felváltani manuális folyamatait egy megbízható és gyors raktárnyilvántartó programmal, akkor jó helyen jár. Az Acterra által bevezetett raktár szoftver segítségével teljes mértékben visszakövetheti a termékek történetét a bevételezéstől egészen a kiszámlázásig. Továbbá, az esetleges javításokról is pontos képet kap.

modern raktárkezelő program

Ma már egy vállalat sem lehet versenyképes egy hatékony vállalatirányítási rendszer nélkül. Kérjen cégre szabott ajánlatot rendszerintegráció szolgáltatásunkra még ma!

A raktárkezelő program előnyei

  1. Gördülékeny adminisztráció: az automatizált raktárkezelő szoftver használatával megfeledkezhet a hosszadalmas és időrabló kézi folyamatkezelésről. A program a dolgozók és a vezetők munkáját is megkönnyíti. A vonalkódalapú raktározás során a dolgozók könnyedén eligazodhatnak az árucikkeket érintő feladatok és ügyintézés rengetegében. A szállítólevelek, raktárbizonylatok kiállítása többé nem telik bele órákba. Néhány kattintással valós idejű adatok alapján készítheti el a dokumentumokat.
  2. Jól szervezett raktári munka: a raktárkezelő szoftverek felgyorsítják az információáramlást a beszerzéstől egészen az értékesítésig és szállítmányozásig. Az összehangolt raktárfolyamatok által eredményesebbé válhat az értékesítés is. Vásárlóinak például nem kell napokat várnia a házhozszállításra, valamint a készletek feltöltését is automatizálhatja.
  3. Adatgyűjtés: a raktár- és készletkezelő rendszerek javítják a pontosságot és a hatékonyabb döntéshozatalt a raktározásban. A leltárívek és a különböző beszerzési és értékesítési jelentések bármikor lekérdezhetők, ezért könnyedén összehasonlíthatja az egyes hónapok eredményeit.
  4. Könnyebb készletnyilvántartás: egy raktár program használatával egyszerűen monitorozhatja minden egyes termék elérhetőségét, így nem találkozik olyan kellemetlen szituációkkal, amikor az ügyfél megrendel egy terméket, de az Önöknél jelenleg épp elfogyott. Nem kell többet bocsánatkérő leveleket megfogalmaznia vagy elnézést kérnie vevőitől a hosszas beszerzési idő miatt, hiszen darabszámra pontosan láthatja az aktuális elérhető mennyiséget az egyes eszközökből.
  5. Elkerülhető a készlethalmozás: elkerülheti az olyan nem kívánt eshetőségeket is, hogy emberi hiba miatt olyan termékeket rendeljen beszállítójától, amikre nincsen kereslet vagy már nem rendelkezik olyan árukészlettel. Egy raktárkezelő program abban is segít, hogy a rendelkezésre álló készletét a minimumon tartsa úgy, hogy abból kiszolgálhassa vevőit felesleges nagy befektetés nélkül. A feleslegesen felhalmozott és eladhatatlan termékek sajnos negatívan hatnak a vállalkozása pénzügyeire. Raktárkezelő szoftver használatával azonban könnyedén elkerülheti ezt a jelenséget.

Mikor szükséges egy automatizált raktárkezelő program használata?

  • Ha követni szeretné kiszállításra váró, megrendelt vagy készleten lévő termékeinek értékét és mennyiségét
  • Ha követni szeretné a termékek mozgását a raktárból, vagy átmozgatásukat egyik tárolóból a másikba
  • Ha időt szeretne megspórolni azzal, hogy felgyorsítja a raktárkezeléshez kapcsolódó adminisztratív feladatokat
  • Ha optimalizálni szeretné készletkezelési feladatainak eredményességét
  • Ha csökkentené a dokumentációval járó pénzügyi ráfordításokat
  • Ha olyan raktár programot keres, ami megfelel az összes jogszabályi előírásnak
  • Ha szakértő megoldást keres készletnyilvántartásának megkönnyítéséhez
  • Ha olyan szoftvert keres, mely képes pontos adatokkal szolgálni a gyártás, értékesítés és más társosztályok számára
raktárkészletet nyilvántartó program

Rugalmas megoldás SAP Business One rendszerhez:
Agility Essentials WMS

Egy praktikus, egyszerűen kezelhető mobil raktár program, amely kompatibilis az SAP Business One rendszerrel: ezt nyújtja az Agility Essentials WMS. Bárkinek ajánljuk, aki egyszerűen méretezhető, flexibilis, kulcsrakész megoldást keres. Az alapvető gyártási és raktári folyamatok támogatása mellett ez az innovatív raktár szoftver egyedi adatbeviteli vagy megjelenítési sorrend létrehozására is lehetőséget ad, ami könnyebbséget jelent a dolgozóknak. Az Agility Essentials képes valós helyen és valós időben adminisztrálni, és tökéletesen cégre szabható: néhány egyszerű beállítással elérhetjük, hogy tökéletesen illeszkedjen cége egyedi folyamataihoz.

Milyen üzleti előnyökkel jár az SAP raktárkezelő program használata?

Gyorsan implementálható: az SAP Bx Mobile Warehouse telepítéséhez és bevezetéséhez nem szükségesek hosszú hónapok, ha Ön már rendelkezik SAP B1 vállalatirányítási rendszerrel. Az Acterra International munkatársai azonban akkor is rendelkezésére állnak, ha Önnek a raktározás fejlesztése miatt van szüksége egy teljes vállalatirányítási konstrukcióra.

Testreszabható: a moduláris, Business One kompatibilis raktárkezelő szoftver teljes mértékben cége igényeihez igazítható. Átlátható funkciókon keresztül irányíthatja a raktárkezelési, készletezési és logisztikai feladatait.

Könnyen elsajátítható: az Acterra International támogatásával Ön és kollégái is gyorsan beletanulhatnak a modern, 21. századi automatizált raktározásba. A szoftver integrálásához cégünknél az oktatás is a bevezetés részét képezi. Mindemellett pedig állandó felhasználói ügyfélszolgálatot működtetünk, ha Önnek használat közben van szüksége gyors segítségre.

Költséghatékony megoldás: az Acterra International úgy segíti a költségek minimalizálását, hogy bevezetés előtt alaposan feltérképezi az Ön vállalkozását, üzleti folyamatait. Azonban cége felkészültségén és partnerségén is múlik, hogy milyen arányban térülnek meg a bevezetés és a licenc költségei.

A professzionális, automatizált raktárkezelő programok már nem csak a multinacionális cégek előnyeit szolgálják: akár KKV-knál is jelentős költségcsökkentés és hatékonyságnövelés figyelhető meg.

Érdeklődik raktárnyilvántartási megoldásaink iránt? Ismerje meg szolgáltatásainkat egy ingyenes konzultáció során!

gyors raktár program

Mini raktár program, hatalmas előnyökkel

Az Agility Essentials WMS mini raktár program szerepében is kiválóan funkcionál. Egyik legnagyobb előnye, hogy rugalmasan méretezhető: akár egyetlen eszközzel is kezdhet – de a rendszer teret ad arra is, hogy cége raktárkezelése szofisztikált, több eszközből álló közeggé fejlődjön. Az Acterra International csak olyan megoldásokat ajánl, amelyek képesek együtt növekedni a vállalkozásával – mert hiszünk a fenntartható és követhető folyamatokban.

Gy.I.K.

Miben számíthatok az Acterra segítségére?

Szakembereink teljes körű szolgáltatást nyújtanak ügyfeleinknek. Ez azt jelenti, hogy a megfelelő ERP rendszer megtervezésétől a bevezetésen át egészen a karbantartásig számíthatnak ránk ügyfeleink. Mindemellett pedig ingyenes SAP tanácsadást is nyújtunk azoknak, akik bizonytalanok a szükséges szoftvercsomagot illetően.

Van lehetőség egyedi ERP rendszer igénylésére?

Cégünk alapvetően az SAP szoftvercsomagokkal dolgozik, hiszen ezek szinte minden esetben megfelelően tudják kielégíteni kis- és középvállalkozások igényeit egyaránt. Ritkább esetben azonban előfordul, hogy valamilyen egyedi munkafolyamat egyedi üzletviteli rendszer összeállítását, fejlesztését igényli. Az Acterrára ezekben az esetekben is számíthat.

Ahhoz, hogy megállapíthassuk, milyen rendszerrel tehetjük hatékonyabbá az adott munkafolyamatokat, keressen minket elérhetőségeink egyikén vagy kérjen ajánlatot weboldalunkon!

Milyen szoftvereket tartalmaznak a vállalatirányítási rendszerek?

Minden ERP rendszert ügyfeleink vállalati igényeire szabunk. Ajánlatkérést követően felmérjük az adott cég munkafolyamatait és az ezekkel kapcsolatos igényeket. Ezek alapján tudjuk a leghatékonyabb rendszert megtervezni. Ennek részét képezheti az iktató-, számlázó-, vagy könyvelő program, valamint a készletnyilvántartó- és projektmenedzsment szoftver. Beletartozhatnak még az ügyviteli és termelésirányítási rendszer.

Németh György - Acterra

Németh György

Junior tanácsadó

Érdeklődik raktárnyilvántartási megoldásaink iránt?

Ismerje meg szolgáltatásainkat egy ingyenes konzultáció során!

Kapcsolódó szolgáltatásaink

SAP STARTER PACKAGE

SAP BUSINESS ONE

SAP HANA