Vezesse cégét egyszerűen

Vezesse cégét egyszerűen!


 

A kis- és középvállalatok legfőbb előnye a rugalmasság és a változásokhoz történő gyors alkalmazkodó képesség. A vállalkozás méretének növekedésével, a folyamatok összetettebbé válásával, az adatok ugrásszerű növekedésével különösen fontos lesz az előnyök megőrzése, és az új képességek fejlesztése. Az SAP Business One képes együtt nőni a vállalkozással, biztosítja a folyamatok átláthatóságát, a vezetői kontrollt, valamint kiterjed elemző eszközeinek köszönhetően használható információkat nyújt a döntések meghozatalához.

A rendszert kifejezetten a kis- és középvállalatok igényeit szem előtt tartva fejlesztik, ezért gyorsan implementálható, egyszerűen elsajátítható és akár házon belül is üzemeltethető. Lefedi a cégek valamennyi üzleti folyamatát, köztük az ügyfélkapcsolatkezelést, az értékesítést és a beszerzést, a készletkezelést és a gyártást, a könyvelést, a banki és pénztári műveleteket, és számos lehetőséget kínál az adatok elemzésére a vezetők és a menedzsment számára.

A rendszer több platformon (Windows és Linux) és adatbáziskezelőn (MS SQL, HANA) is elérhető, így minden cég a saját szükségletei szerint dönthet a számára legmegfelelőbb megoldásról.

Tág paraméterezési lehetőségének köszönhető, szinte bármilyen üzleti igény leképezhető a rendszerben, a speciális üzleti, iparági igényeket pedig bővítmények sora szolgálja ki.

Az SAP Business One már inkább tekinthető egy integrált üzleti platformnak, mert szintre valamennyi üzleti igényre van válasza, így kiterjedt funkcionalitásának köszönhetően képes keretbe foglalni a cég teljes működését.

Az SAP Business One nem csak a beruházás biztonságának megőrzése miatt jó választás, hanem egyedülálló az a támogatás is, amit a rendszer beüzemelését követően kínál a felhasználóknak. A folyamatos fejlesztésnek köszönhetőn a rendszer mindig naprakész, és a legújabb technológiai, üzleti igényekre reflektáló megoldást képes kínálni a vállalkozásoknak, mindezt rendkívül versenyképes áron.

Kiknek ajánljuk:

  • Iparágtól és létszámtól függetlenül bármely vállalkozásnak, akinek egy gyorsan bevezethető, rugalmas, jól paraméterezhető, komoly fejlesztői kapacitással, ezért stabil héttérrel rendelkező megoldásra van szükségük,
  • Olyan cégeknek, amelyeknek több raktára, telephelye, leányvállalata, vagy külső helyszíneken is dolgozó munkatársai vannak, ezért fontos, hogy a rendszerük bárhonnét elérhető legyen,
  • Akik nem csak az üzleti tranzakciók rögzítésére kívánják használni az integrált rendszerüket, hanem a rendelkezésre álló adatok és eszközökre alapozva meg szeretnék tervezni a folyamataikat, értelmezni és használni akarják a rendszer kínálta információkat,
  • Azoknak a dinamikusan fejlődő cégeknek, amelyek értékelik a folyamatos fejlődést, az új technológiák kínálta előnyöket, és akik hosszútávú beruházásként tekintenek az integrált rendszerükre.

Főbb funkciók:

Integrált ügyfélkezelés (CRM):

  • Az ügyfélkapcsolatok, üzleti lehetőségek, az étékesítést megelőző főbb momentumok rögzítése, és elemzése. Valamennyi kapcsolódó bizonylat (szerződés, ajánlat, egyéb dokumentumok) csatolása, események, dátumok figyelése, emlékeztetők definiálása.
  • Az értékesítés teljes ciklusának elemzése, marketing és értékesítési kampányok létrehozása és lebonyolítása, vevők és üzletkötők tevékenységének elemzése.

Értékesítés:

  • A rendszerben egyszerűen összeállíthatók az ajánlatok, amelyek nyomtatási formátuma a hagyományos cikksoros megjelenítéstől, a szöveges, képet is tartalmazó formátumig terjedhet. A bizonylatok egymásból is létrehozhatók, így ajánlatból (akár több ajánlatból is) rendelés, majd számla, vagy/és szállítólevél, amelyből a létrehozott kimeneti állomány (pl. pdf, vagy xls, doc) közvetlenül a rendszerből is elküldhető.
  • A bizonylatkészítést a készletadatok, az alternatív cikkek, az árak, a bruttó nyereség, a szállítási adatok, vagy a kapcsolódó bizonylatok megjelenítése teszi átláthatóvá és könnyen érthetővé.

Beszerzés:

  • A beszerzés folyamat –opcionálisan –kezdődhet az ajánlatkéréssel, amely nagy segítség lehet a legmegfelelőbb (árban, szállítási határidőben, feltételekben) szállító kiválasztásában.
  • A beszerzési igény a „házon belül” felmerült igényeket képes gyűjteni, amelyből rendkívül egyszerűen létrehozhatók a szállítói megrendelések. Hasonlóan az értékesítési oldalhoz, valamennyi kapcsolódó bizonylat vizuálisan is megjeleníthető, így akár több megrendelés egy árubeérkezésbe/számlába is beemelhető.
  • A beszerzők munkáját segítő programrész az optimális az anyaggazdálkodást hivatott megvalósítani. Segítségével egyszerűbben kezelhetők a jövőben felmerülő igények, lehetővé válik a múltbeli adatok elemzése, figyelembe vehető a szállításra vonatkozó adatok (rendeléstöbbszörös, heti rendelés, szállítás időszükséglet, stb), amely alapján megtervezhető és optimalizálható a cég beszerzése.

Készletgazdálkodás:

  • Az SAP Business One készletezési funkcióival menedzselhetők a cikktörzsadatok, a minimum készletek, raktárak, a sorozat- és sarzsszámok, valamint az árlisták. Emellett lehetőség van alternatív cikkek meghatározására, raktárközi mozgásokra, tárhelyek definiálására, valamint a leltározást segítő funkciók használatára.
  • Ugyancsak a modulon belül tudjuk definiálni az akciókat (pl. mennyiségi, időszaki kedvezmények), vagy rendelhetünk szállítói (vagy vevői) katalógus számokat általunk is forgalmazott cikkekhez, de itt értékelhetjük újra a cikkeket, vagy a komplett készletünket, a kiválasztott értékelési módszer alapján.

Gyártás:

  • A rendszer támogatja a gyártást, így a létrehozott darabjegyzék segítségével lekezelhetjük a gyártás alapanyag (félkész, vagy alkatrész) szükségletét, valamint a rögzíthetjük a gyártásközi adatokat (pl. mennyiség, selejt). A rendszer egyaránt támogatja az össze és a szétszerelés folyamatát, beleértve az utókalkulációt is.

Erőforrás gazdálkodás:

  • Az erőforrásgazdálkodás segítségével nem csak az anyagok, hanem a gyártáshoz szükséges egyéb erőforrásaink rendelkezésre állását, kihasználtságát is áttekinthetjük. Akár humán, akár gépi erőforrásokról legyen szó, a rendszerben definiálhatjuk ezek rendelkezésre állását, és a termelés ütemezésekor, a rendszer figyelembe veszi ezek elérhetőségét.
  • Az erőforrásokkal tovább bővíthetjük a darabjegyzékünket, amelyben akár technológiai utasítások is megjeleníthetők. A ráfordítások elemzését az erőforrásokhoz rögzített időadatok teszik lehetővé.

Szerviz:

  • Az SAP Business One szerviz modulja egyaránt alkalmas lehet a garanciális, vagy attól független szerviztevékenységek kezelésére. A modulban szerződésmintákat hozhatunk létre, amelyben definiálhatjuk a szolgáltatás tartalmát (munka, anyag, utazás, stb) és terjedelmét (mely napokon és mikor vehető igénybe).
  • Rögzíthetjük a bejövő hívásokat, amelyet felelősökhöz rendelhetünk. A tapasztalatainkból megoldás adatbázist hozhatunk létre, ami segíti a szerviz munkatársak munkáját.

Könyvelés, Bank:

  • A rendszer – a beállított főkönyvi számok –alapján a háttérben automatikusan elvégzi a szükséges naplókönyveléseket. A számlakeret tetszés szerint személyre szabható, de lehetőség van a használt saját számlakeret egyszerű beimportálására is. Emellett az is beállítható, hogy az egyes tranzakciók automatikusan hozzárendelődjön egy adott projekthez vagy költséghelyhez.
  • A rendszer lehetőséget ad az előzetes rögzítések, könyvelési sablonok, vagy ismétlődő könyvelések létrehozására is. Lehetőség van több pénznemben is megjeleníteni az adott folyószámlák egyenlegét.
  • A rendszer lehetővé teszi a tárgyieszközök kapcsán elvárt nyilvántartások, aktiválások, értékcsökkenések számítását, bejövő és keinő fizetések kezelését, banki kiegyenlítések kezelését.
  • Számtalan kimutatás, elemzés és lista segíti a pénzügy munkáját (főkönyvi kimutatás, Áfa-lista, összesítő jelentések, mérleg és eredmény kimutatások, egyenleg listák, stb.), de legalább ilyen sokrétű a pénzügyi tervezést támogató funkciók sora is (pl. cashflow).

Egyéb funkciók, eszközök:

  • Az SAP Business One tökéletesen integrált az MS Outlook levelező programmal, valamint lehetőség biztosít a különböző kimutatások eredményeinek exportálására (pl. Excelbe), vagy épp ellenkezőleg, azok egyszerű bemásolására akár egy űrlapra.
  • Az Crystal Riport bizonylat és riportkészítő eszköz szervesen illeszkedik az SAP Business One. A rögzített adatokból szépen megtervezett riportok, kimutatások készíthetők.
  • Az Integration Framework nevezetű adatintegrációs eszközzel szinte bármilyen adatforráshoz kapcsolódhatunk, legyen az alkalmazás, vagy egy statikus adatállomány. A segítségével megtervezhető és ütemezhető az adatkonverzó és adatcsere a külső forrásrendszerekkel (pl. webáruház).

Üzleti előnyök:

  • Gyorsan bevezethető,
  • Versenyképes ár,
  • Megbízható, folyamatosan fejlesztett megoldás,
  • Önállóan, akár „házon belül” is üzemeltethető,
  • Nem igényen komoly informatikai ismeretet az alkalmazott technológia miatt (ez különösen a Windows platformra igaz)
  • Intuitív felhasználói felület, könnyű elsajátíthatóság,
  • Gyors megtérülés,
  • Fejlesztés nélkül integrálható szinte minden külső forrásrendszerrel,
  • Fejlett riportáló és elemző eszközök, amelyek külön díj nélkül kerülnek leszállításra,
  • Bárhonnét (pl.távolról, felhőben), és bármilyen eszközről (pl. Pc, mobil eszköz) elérhető,
  • Grafikus megjelenítése a kapcsolódó üzleti tranzakcióknak, bizonylatoknak.

Bővebb információ:

Amennyiben szeretne bővebb tájékoztatást kapni munkatársunktól, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot:

Letölthető dokumentumok:

SAP Business One funkcionális ismertető.pdf
Üzleti előnyök.pdf
SAP B1 mobile app for iOS - ENG.pdf
SAP B1 mobile app for Android - ENG.pdf
SAP B1 Crystal Reports.pdf

Ajánlatkérés