Kicsiben és hatékonyan

Kicsiben is hatékonyan

A mikro és kisvállalkozások sokszor legalább olyan összetett tevékenységet végeznek, mint a nagyobb méretű cégek, csak utóbbiaknak sokkal nagyobb apparátus áll a rendelkezésükre, hogy megbirkózzanak a felmerült problémákkal.

Pont ez a momentum az, amiért a kisebb cégeknek is törekedniük kell arra, hogy minimális ráfordítással, energiával és időbefektetéssel oldják meg az üzleti folyamataik adminisztrációját. Az SAP Business One Starter Package pont ebben nyújthat nagy segítséget a cégvezetők számára.

Az SAP Business One kis- és középvállalati szoftvere olyan előre konfigurált megoldást kínál, amely néhány nap alatt használatba vehető. Tartalmazza a kis vállalkozások számára releváns funkciókat, úgy mint az ügyfélkapcsolatkezelést, az értékesítést és a számlázást, a beszerzést, a készletgazdálkodást, a banki és pénztári funkciókat és az alapvető könyvelési funkciókat, a naprakész pénzügyi kimutatások miatt. Az előre elkészített „gyári” bizonylatokra „csak” a cég logóját kell felhelyezni és a néhány óra oktatást követően már használható is a rendszer.

A Staret Package felhasználóinak száma limitált, mivel „csak” 5 felhasználóig bővíthető, azonban a Starter csomagról bármikor válthatnak a SAP Business One komplett funkcionalitását nyújtó megoldásra, így a beruházás megőrizve csupán egyszerű bővítésre van szüksége. Ezzel sok kellemetlenségtől, időkieséstől és nem utolsó sorban költségektől kímélheti meg magát.

Kiknek ajánljuk:

  • Elsősorban azoknak a mikro és kisvállalkozásoknak, amelyek költséghatékony, gyors és integrált megoldásra van szükségük az üzleti folyamataik egyszerűsítéséhez,
  • A kereskedelmi és a szolgáltatási szektorban tevékenykedő cégeknek,
  • Olyan vállalkozásoknak, amelyek hajlandók a legjobb iparági gyakorlatra épülő megoldásokat alkalmazni.

Főbb funkciók:

Integrált ügyfélkezelés és értékesítés:

  • Üzleti lehetőségek és értékesítési csatornák kezelése,
  • Tevékenységek, emlékeztetők elhelyezése különböző üzleti eseményekhez kapcsoltan,
  • Ajánlatok, rendelések, szállítólevelek és számlák készítése,
  • Partner adatok (érdeklődő, vevő és szállító) adatok nyilvántartása,

Beszerzés:

  • Szállítói megrendelése, árubeérkezések kezelése,
  • Bejövő szállítói számlák rögzítése,

Készletkezelés:

  • Cikktörzsadatok rögzítése,
  • Sarzs és sorozatszám kezelt cikkek definiálása,
  • Vonalkódos cikkazonosítás,
  • Alternatív és helyettesítő cikkek kezelése,
  • Üzleti partner katalógus számok használata,
  • Készletértékelés lehetősége,
  • Készlet és raktárközi mozgások kezelése,
  • Árlisták és akciók kezelése,

Gyártás:

  • Darabjegyzékek létrehozása (értékesítési és minta),

Könyvelés, Bank:

  • A rendszer – a beállított főkönyvi számok –alapján a háttérben automatikusan elvégzi a szükséges naplókönyveléseket.
  • A rendszer lehetőséget ad az előzetes rögzítések, könyvelési sablonok, vagy ismétlődő könyvelések létrehozására is.
  • Lehetőség van több pénznemben is megjeleníteni az adott folyószámlák egyenlegét.
  • Banki kivonatok és fizetések kezelése,
  • Pénzügyi beszámolók és kivonatok készítése,

Üzleti előnyök:

  • Integrált megoldásra alapozott üzleti folyamat, a vállalkozás kezdeti fázisától,
  • Gyorsan bevezethető,
  • Rendkívül kedvező ár,
  • Megbízható, folyamatosan fejlesztett megoldás,
  • Önállóan, akár „házon belül” is üzemeltethető,
  • Könnyen át lehet térni az SAP Business One teljes megoldást kínáló verziójára, anélkül, hogy a korábbi beruházás is megőrizhető,

Bővebb információ:

Amennyiben szeretne bővebb tájékoztatást kapni munkatársunktól, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot:

Letölthető dokumentumok:

SAP B1 Starter Package.pdf

Ajánlatkérés